Гарантійний термін

   Лікування

фотополімерні пломби(24 місяці)

стеклоїономерниє пломби(6 місяців)

   Протезування

металокерамічні протези(12 місяці)

безметалловая кераміка(18 місяців)

бюгельне протезування(18 місяців)

знімний пластмасовий частковий протез(24 місяці)

ортопедична конструкція на імплантатах(24 місяці)

     Гарантія на роботи
    Стоматологія «LA MINTA» несе відповідальність за якість зубних протезів і пломб, поставлених в клініці, в тому числі і за якість матеріалів.

    У стоматології  діють гарантійні терміни на стоматологічне лікування та протезування:

    Стоматологія  зобов'язується виконувати гарантійні зобов'язання на надані стоматологічні послуги за таких умов:

- Особистої гігієни ротової порожнини: вранці і ввечері чистка зубів, догляд за пломбами, зубними протезами, постійний догляд за імплантами і інше. При порушенні особистої гігієни ротової порожнини термін гарантії пломби знижується на 30%;

  - Обов'язкове проходження профілактичних оглядів 1 раз в 6 місяців (або за призначенням лікаря) і проведення професійної гігієни ротової порожнини. При профілактичному огляді досліджується стан пломб і протезів, а також визначаються гігієнічні індекси, які свідчать про стан гігієни ротової порожнини. Незадовільний гігієнічний індекс - показник скорочення терміну служби і гарантійного терміну.

Пацієнт позбавляється права гарантії, а клініка не несе відповідальності за гарантійними зобов'язаннями:

- При недотриманні пацієнтом рекомендованого плану лікування, термінів лікування, рекомендації стоматолога і при незадовільній гігієні ротової порожнини;

- Якщо пацієнт не є на профілактичні огляди згідно графіка, запропонованого лікарем, чи не менше 2 разів на рік або за призначенням лікаря;

 - При виявленні недоліків наданої стоматологічної допомоги, які виникли з вини пацієнта (неправильне використання, халатність чи нещасний випадок);
- Якщо протягом лікування або гарантійного терміну при виникненні дискомфорту, ускладнень в області проведеного лікування, а також для корекції роботи, виконаної в клініці, пацієнт звернувся в інше стоматологічний заклад, що не обговоривши це з доктором клініки, і провів там будь стоматологічне лікування: корекцію , протезування та ін., він позбавляється «права на гарантію». Витрати пацієнта, пов'язані з лікуванням в інших клініках, не компенсуються.